Yapılan bir araştırmaya göre:
“İnsanlar;
Okuduklarının yüzde onunu,
Duyduklarının yüzde yirmisini,
Gördüklerinin yüzde otuzunu,
Hem görüp hem duyduklarının
yüzde ellisini,
Görüp duyup söylediklerinin
yüzde seksenini,
Görüp duyup söyleyip dokunduklarının
yüzde doksanını hatırlıyorlar…”
Ben Medium’da yazmış olduğum makaleler ile sadece bu %10luk dilimdeydim. Şimdiyse sesli notlar ile birlikte söylediklerimin daha kalıcı olma hedefindeyim. Belli olmaz ya belki hayatlarınıza bir köşesinden dokunurum ve %90’ı görürüz birlikte :)