
En ny epoke, kapitel, årti er startet. Selvom jeg har besluttet mig for at jeg først fejre nytår til foråret, hvor det jo faktisk skifter og lyset træder mere frem. Indtil da, er jeg stadig i dvæle og lader min jord hvile sig. Knus herfra
Jan 7, 2024
2 min

I tider, hvor vi mærker at verden larmer og fører krig, kan det være konstruktivt for en selv at blive klar på ens værdier. Sådan at man ikke lader sig ruske rundt i en kollektiv bevidsthed der ingen retning eller ende tager. Her må vi selv gøre arbejdet og reflektere over hvad vi vil have til at flyde i vores liv. Håber jeres hjerter er varme og at I går i verden med mod og klarsyn.
Nov 23, 2023
1 min

Hej, go' aften, hvordan går det derude!?
Jeg har stykket en lang episode sammen, da jeg har ryddet op i mit drev på Google og er faldet over nogle gamle skriverier. Der hvor det hele startede med min skrive-rejse. Det er en blandet pose bolsjer til dig, i form af digte, poesi og refleksioner. God aften!
Sep 22, 2023
11 min

Hej, hvordan går det med dig? 💜 Her er en sprød bid brød mere, ikke bare en brødkrumme, men et helt måltid! Jeg håber du har det godt, og lytter til dit vise hjerte og din stærke bevidsthed. Jeg ligger fortsat nye bud ind i kosmos, så vi ses på den anden side! Knus herfra
Aug 28, 2023
2 min

Glædelig august, og det er en kølig en af slagsen, men håber du har masser af hjertevarme. Knus 💜
Aug 9, 2023
3 min

Hej, håber I har en god sommer! Jeg selv falder dybere og dybere ned i dette emne med kærlighedens bud og hvad kærlighed er. Ubetinget kærlighed til selvet og dermed også lettere andre mennesker og andet, men det er sgu ikke den lette vej, men den vej føles helt sikkert bedst. Håber at du også mærker kærligheden i dit liv. God sommer!
Aug 1, 2023
1 min

Hej kære lytter, håber du behandler dig selv med kærlighed og nåde! Jeg sender den her episode ud til ære for min søn, som fylder 18 år i dag, og midsommer og solhverv. Dette er den længste dag på året, hvor lyset hersker flest timer. Her kan vi med lidt god vilje, lukke mere op for det, som lyset gerne vil berøre. God sommer og god-lytte-fornøjelse!
Jun 21, 2023
2 min

Håber I har det godt og nyder nuet og de flotte blomster. Jeg varmer mig ved solen om dagen og min brændeovn om aftenen. Jeg varmer mig ved ordenes kraft.
May 23, 2023
1 min
Load more


