
Er zit zeker leven in podcasting, alleen niet echt in Nederland, betoogt Marco Raaphorst. Helaas zijn we van voorloper afgegleden tot een land dat behoorlijk achterloopt.
May 13, 2013
3 min

Wilco Turnhout haalde in 2012 de stekker uit Gespod.nl omdat er volgens hem geen geld te verdienen valt in Nederland: er zijn te weinig gebruikers en het aanbod is te gering.
May 13, 2013
3 min

Podcasting, what happened? In 2005 was het de next best thing, maar de laatste jaren is het verdacht rustig rond het medium. Tijd voor een rondvraag: zit er nog toekomst in podcasting? En zo ja: welke?
May 13, 2013
1 min
