12-kaffen
12-kaffen
AbrahamsenKamikazeCrew
Alt du ikke trenger å vite om Kamma. Skjult opptak av brødrene Abrahamsens telefonsamtaler om kamper, taktikk og skrøner. Twitter: @12kaffen @quadrophenia @bastantbastard
- Er det her vi skal sloss i år og ell?
En lokal og to Hamar-turister feirer medgang og lykken ved å være Kamerater i denne episoden. Pål Jacobsens ubehag, pølsediskusjon, verdighet og hvilken spiller vil de ha ut i sommer??
May 30
1 hr 12 min
Potet og løk!
Bønda gjør det igjen! Tar med seg alle poenga fra en kamp hvor vi egentlig ikke fortjener det. Eller gjør vi det? Hva skjer når vi blir gode a? Häcken away?? Forsvarspill og angrepsspill. Hvor ligger vi om dagen? Og hva må til videre?
May 11
1 hr 16 min
- Det er så deilig å vinne!
Opp, opp, oppturen! Vi har sanket de poengene vi ønsket, og trengte, siden sist. Men hva syntes vi om spillet? Yankees i Tønsberg?? Rykter om Ekeroth og Niang? Bandens opptur? Slum-hat og KBK borte!
Apr 29
1 hr 5 min
- Når det regner, så bøtter det ned
Angst og panikk, allerede? Feil strategi og taktikk? Hva syntes vi om Gonstads sesong sålangt? Hvem skal spille? Hvem skal vrakes? Hva er kontinentets Kongsvinger? Hvem, hva, hvordan, bodde i et tre i Jordan!
Apr 16
1 hr 8 min
Tribuneras og Kamerater
Løst og fast om tingenes tilstand. Kamma-miljøet, Viking-kampen, tampen av overgangsmarkedet og kampen mot Brann. Og mye mer!
Mar 26
1 hr 10 min
Seriestartspesial: - Har vi noen gang vært bedre rustet?
Med Sondre Solbakken holdes tradisjonene ved hevd, i motsetning til styret, og vi går gjennom lagdel for lagdel. Hvordan vil laget fungere med "moderne" stoppere? Tidens beste bredde på midten? Og den tynne spissrekka...
Mar 11
1 hr 40 min
- Mens vi venter på en spiss
Vi lader opp til et potensielt cupavansement med frustrasjon over NFF, VY og manglende spiss. Årsmøteforslag, strategiplan, LSK og Lyn. Går vi videre? Og hva syntes vi om Kammas ambisiøse strategiplan? Følg med i 12-kaffens kanaler, abonner og lytt! Vi slipper seriestarspesial allerede neste uke, så her er det bare å glede seg!
Mar 5
51 min
- Tror de sikter høyt
Vi har med oss Grandum, som har vært i Syd-Amerika. Finnes det noen paralleller mellom Ham-Kam og argentinsk fotballkultur? Vi tar også for oss de to siste treningskampene og svarer på spørsmål om spiss, verste kampsang og hvilken kamp vi gleder oss mest til. Støtt den fantastiske second handbutikken, forza hamar på: spleis.no/forzahamar !
Feb 19
1 hr 5 min
- Den uventede euforien
Mye forandringer i mye nytt i og rundt våre kjære Kamerater. Hør om blant annet: Loris Mettler, Briskebybanden 2026, PL-spiss på vei inn (?) og hvem skal ut?
Feb 5
59 min
- Hvem skal gubbene klage over nå?
Det knaker i treverk og singler i glass med Mattis Moen på plass! Vi presenterer våre nysigneringer og går gjennom hva vi tror videre. Mares (igjen)... Hvem blir vår nye spiss? Hvordan hadde elleveren sett ut om vi tar utgangspunkt i den troppen vi har nå?
Jan 21
1 hr 33 min
Load more