Reviews
via Podcasts
منتظر اپیزودهای بعدی هستیم
اپیزودها عالی هستن حتما ادامه بدید
Simin.d
لطفا ادامه بدید
سلام من خیلی وقت پیش سه قسمت از کار شما رو گوش دادم. و هر از گاهی که پادکستهای دیگه رو گوش میدم سر میزنم به صفحه ی شما. ولی قسمت جدیدی منتشر نکردید. میشه لطفا به نوشتن این مجموعه ادامه بدید. این متن ها فوق العاده خودمونی و دقیق بودن و حس نزدیکی ایجاد میکنه. بابت همین سه قسمت هم متشکرم🙏
ghaside
