入选理由:
苏格兰伟大诗人彭斯流传最广的诗之一;
表达了一种坚贞高尚的爱情观;
青年人必读的爱情诗。
随手转发!评论!赞赏!都是您最大的支持!
A Red, Red Rose 一朵红红的玫瑰
Robert Burns 罗伯特 .彭斯 袁可嘉译
O my Luve’s like a red, red rose, 啊,我的爱人像一朵红红的玫瑰,
That’s newly sprung in June: 它在六月里初开,
O my Luve’s like the melodie, 啊,我的爱人像一支乐曲,
That’s sweetly play’d in tune. 美妙地演奏起来。
As fair art thou, my bonie lass, 你是那么美, 漂亮的姑娘,
So deep in luve am I; 我爱你那么深切;
And I will luve thee still, my dear, 亲爱的, 我会永远爱你,
Till a’ the seas gang dry. 一直到四海枯竭。
Till a’ the seas gang dry, my dear, 亲爱的, 直到四海枯竭,
And the rocks melt wi’ the sun; 到太阳把岩石烧裂!
And I will luve thee still, my dear, 我会永远爱你,亲爱的
While the sands o’ life shall run. 只要是生命不绝。
And fare-thee-weel, my only Luve! 我唯一的爱人,我向你告别,
And fare-thee-weel, a while! 我和你小别片刻;
And I will come again, my Luve, 我要回来的,亲爱的,
Tho’ ’twere ten thousand mile! 即使万里相隔!



